23 de març 2013

El teu primer teatre de Sant Jordi

C'est ici!

Que bé! Ara ja li toca el solet!

Fa uns mesos vaig començar amb La Galera aquest projecte, un conte de Sant Jordi per als més petits.
El text és de la Núria García, la maquetació i disseny de l'Elisabeth Pla i l'edició de l'Olga Portella, jo m'he cuidat de fer unes il·lustracions ben boniques!

M'agrada perquè fa un mix entre joc i lectura (!!!) i incita a participar de la història  amb el teatret de titelles.



El dia que van picar a la porta i el missatger em va entregar un paquetot amb tot de llibres VAIG AL·LUCINAR! no sabia que ja estaven acabats i em va fer molta il·lusió rebre'ls!
Des d'aquell moment que no he parat de donar la tavarra als de la feina, a la família, als amics i a tot quisqui amb el llibret de Sant Jordi, i ara ja sé que n'hi ha una pila que els ha encantat i molts d'ells ja han anat corrents a les llibreries a comprar-ne algun.


Us deixo les primeres imatges perquè feu boca, però l'heu de veure en directe, que si no no hi podreu jugar!









oi que fan goig a les estanteries de les llibreries?!



:)