23 d’abr. 2014

Sant Jordi de nou!


Bon dia a tothom!!!

Que bé, sembla que la primavera s'ha recordat que avuí toca passejar pel carrer i fer el dropo badant amb tant de llibre i ha deixat sortir el sol altra vegada.

Mireu, ja fa un any que La Galera va publicar "El meu primer teatre de Sant Jordi", i això em fa molta il·lusió! Podreu trobar-lo a les llibreries i a les paradetes!!!



Però el que em fa especial gràcia és que enguany, amb l'Anna (d'Anna&Co, Rebosteria Creativa) hem liat una tangana maca maca.
M'ha demanat col·laboració per a fer unes galetes de mantega, i han quedat molt maques (i estan de mort).

També tindrà pastissets, cupcakes de tot una mica i altres virgueries de les seves. Ja salivo pensant en els "red velvet"...

Hi ha 4 models moníssims de les Galetes de Conte.
Si en voleu alguna, apropeu-vos per l'obrador:
Av. Pau Casals, 83 de Llinars del Vallès


Jo hi aniré per la tarda.
Només us aviso, hi haurà sorpresa. :P


També podeu trobar avuí els dolços de l'Anna a La Petita Can Meli, al carrer Arnau d'Oms 66, a Barcelona.


*Ja us faré cinc cèntims de com ha anat la jornada.